Marketing i reklama

  • Jak podnieść konwersję – inspiracje

    Bardzo ciekawy artykuł na blogu Ideas 2 Action – polecamy: http://ideas2action.pl/2012/04/23/jak-zwiekszyc-konwersje-w-sklepie-internetowym/

  • Gdzie pojawia się sprzedaż krzyżowa?

    Sprzedaż krzyżowa po skonfigurowaniu (w panelu administracyjnym: Promocja -> Sprzedaż krzyżowa) jest wyświetlana po dodaniu produktu do koszyka w oknie potwierdzającym dodanie produktu oraz następnie w koszyku. Sprzedaż krzyżowa może zwiększyć znacząco sprzedaż i konwersję na zasadzie podobnej do sprzedaży komplementarnej.

  • O tym jak NIE budować marki w sieci słów więcej niż kilka…

    Jak mantrę powtarza się nam, jak żyć, pokazuje najlepsze rozwiązania, które powinniśmy wprowadzić do schematu naszych codziennych obowiązków. Stosować się do nich nie tylko wtedy, gdy borykamy się z problemami natury osobistej, ale również przenosić je na grunt biznesowy. Książek na temat tego, w jaki sposób i którą drogą doprowadzić nasz biznes do sukcesu możemy […]

  • Pre-order od A do Z. Poradnik dla tych, którzy chcą sprzedawać towar przed premierą

    Niezależnie od branży, sprzedaż przez Internet kieruje się własnymi prawami. Jednym z nich jest możliwość złożenia zamówienia przed premierą (pre-order). Na Zachodzie idea takich zakupów znana jest o kilkunastu lat. U nas taki sposób sprzedaży wprowadzili na rynek polscy dystrybutorzy multimediów. O co w tym wszystkim chodzi? Czym jest pre-order? Zasada jest prosta: w ofercie […]

  • Ambasadorzy marki w eCommerce. Skąd się biorą?

    Sukces marki zaczyna się na poziomie jednostki, pojedynczego użytkownika naszego produktu lub usługi. We współczesnych mediach to statystyczny Kowalski rozmawia z producentem jogurtu na Facebooku, ogląda jego kanał na YouTube oraz śledzi profil na Twitterze, a gdy ma problem, nie unika jego opisywania w sieci. Coraz więcej firm i sklepów posiada własne profile na portalach […]

  • Jak zdobywać wartościowe opinie o produktach w sklepie internetowym?

    Istnieje wiele sposobów, do jakich uciekają się sprzedawcy, aby ułatwić klientowi decyzję o zakupie. Ciekawy opis, dokładne informacje techniczne, dużo dobrych zdjęć oraz przejrzysta karta produktu – to się liczy. Klienci mają różne wątpliwości. Bywa, że interesują ich szczegóły, jakich nie sposób dowiedzieć się na podstawie samego patrzenia na przedmiot lub z opisu producenta. Ponadto, […]

  • Jak poprawić pozycję sklepu w Google, czyli 5 skutecznych technik zdobywania linków

    Wybierając oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego bardzo ważne jest zwrócenie uwagi na aspekty związane z SEO Dlaczego zdobywanie i budowanie linków jest tak ważne? Cztery z pięciu najważniejszych aspektów sukcesu w SEO jest powiązanych z budowaniem linków! Nawet słaby sklep pod względem wewnętrznej optymalizacji, może być w Google Top 10 przy odpowiednim linkowaniu zewnętrznym. Zobacz klasyczny […]

  • E-mail marketing zgodny z prawem

    Autorem artykułu jest Maria Lothamer z iSecure Sp. z o.o., specjalizującej się w doradztwie z zakresu ochrony danych osobowych. Najprostszą i najwygodniejszą formą marketingu w obecnych czasach dla każdego przedsiębiorcy stał się e-mail marketing. Niestety w dalszym ciągu istnieją firmy, które korzystają z tej możliwości niezgodnie z prawem, co odbiorców e-mailingu mocno irytuje. Dlatego też, aby […]

Poradniki wideo prezentujące oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego