• Przystosowanie sklepu do nowych zapisów Ustawy o prawach konsumenta

    Michal

    Skomentuj

    W nocy z 24. na 25. grudnia 2014 roku w życie wchodzą nowe zapisy, w ramach Ustawy o prawach konsumenta. Nowe przepisy wymagają od właścicieli sklepów internetowych dokładniejszego informowania swoich klientów o warunkach transakcji przed ich zawarciem i zaakceptowaniem. W odpowiedzi na nowe regulacje przygotowaliśmy kilka nowych funkcjonalności, które pozwolą właścicielom sklepów przygotować się do […]

    W nocy z 24. na 25. grudnia 2014 roku w życie wchodzą nowe zapisy, w ramach Ustawy o prawach konsumenta. Nowe przepisy wymagają od właścicieli sklepów internetowych dokładniejszego informowania swoich klientów o warunkach transakcji przed ich zawarciem i zaakceptowaniem.

    W odpowiedzi na nowe regulacje przygotowaliśmy kilka nowych funkcjonalności, które pozwolą właścicielom sklepów przygotować się do zmian prawnych. Nowe funkcjonalności opisaliśmy w krótkim poradniku: Instrukcja przystosowania sklepów do nowych zapisów ustawy.
    W poradniku zawarliśmy również informacje jak wykorzystać dotychczasowe funkcje na potrzeby przystosowania sklepu do nowych przepisów.

    W razie pytań lub problemów zapraszamy do kontaktu z naszym działem wsparcia pod adresem pomoc@wellcommerce.pl

    Czytaj więcej
  • Rozpoczęcie procesu migracji WellCommerce

    WellCommerce

    Skomentuj

    Drodzy Klienci, w poprzednich komunikatach informowaliśmy o rozpoczęciu procesu migracji całej usługi z serwerów OVH na dedykowany private cloud w Zenbox. Migracje rozpoczęte zostały w pierwszej kolejności dla klientów posiadających dedykowane rozwiązania. Od kilku dni są już natomiast przenoszone sklepy klientów posiadających pakiety standardowe WellCommerce. Poniżej przedstawiamy harmonogram prac: 29.05 –  6.06 Przez cały najbliższy […]

    Drodzy Klienci,

    w poprzednich komunikatach informowaliśmy o rozpoczęciu procesu migracji całej usługi z serwerów OVH na dedykowany private cloud w Zenbox. Migracje rozpoczęte zostały w pierwszej kolejności dla klientów posiadających dedykowane rozwiązania. Od kilku dni są już natomiast przenoszone sklepy klientów posiadających pakiety standardowe WellCommerce. Poniżej przedstawiamy harmonogram prac:

    29.05 –  6.06

    Przez cały najbliższy tydzień będą się z Państwem kontaktować bezpośrednio pracownicy WellCommerce w sprawie ustalenia preferowanego terminu migracji oraz przekazania informacji dot. koniecznych zmian w ustawieniu domen. Sklepy będą migrowane wg. indywidualnych ustaleń tak aby zminimalizować czasy wyłączenia sklepu.

    Sugerujemy aby już teraz skontaktować się z osobami odpowiadającymi za zarządzanie domenami w Państwa sklepie i potwierdzić terminy możliwych migracji.

    Uprzejmie prosimy o sprawdzenie czy adres mailowy i telefon podany w panelu administracyjnym (Abonent) są aktualne i kontakt z nami celem potwierdzenia tych danych jeżeli się zmieniły. 

    7.06 – 17.06

    W ciągu tych 10 dni nastąpi migracja każdego sklepu na nową infrastrukturę. Proces migracji każdego sklepu wymaga tymczasowego włączenia trybu offline na około 1h. W przypadku sklepów posiadających domeny przekierowane na nasze DNS, nasi pracownicy w pierwszej kolejności dokonają przestawienia rekordu A domeny tak aby przepięcie nie przekroczyło tego czasu.

    18.06-20.06

    Nastąpi przeniesienie usług wewnętrznych WellCommerce, systemów rozliczeniowych, strony wellcommerce.pl.

    20.06-22.06

    Nastąpi finalne wyłączenie dotychczasowych serwerów w OVH. Jest to równoznaczne z zakończeniem migracji całej usługi.

    Pozdrawiamy serdecznie

    Zespół WellCommerce

    Czytaj więcej
  • Aktualizacja 1.3.4.5

    WellCommerce

    Skomentuj

    Drodzy Klienci, dzisiejszej nocy miala miejsce aktualizacja poprawiająca kilka elementów w oprogramowaniu.  Oto lista zmian: Poprawki w module płatności “Przelew bankowy” Poprawienie problemu duplikacji produktów w podglądzie zamówienia Poprawienie niedziałających wykresów na stronie głównej panelu Przebudowa formularzy kontaktowych i wdrożenie poprawnie działającego ReplyTo (odpowiedz do) Zmiany w mechanizmach systemu billingowego Lista nie jest długa, ale […]

    Drodzy Klienci,

    dzisiejszej nocy miala miejsce aktualizacja poprawiająca kilka elementów w oprogramowaniu.  Oto lista zmian:

    1. Poprawki w module płatności “Przelew bankowy”
    2. Poprawienie problemu duplikacji produktów w podglądzie zamówienia
    3. Poprawienie niedziałających wykresów na stronie głównej panelu
    4. Przebudowa formularzy kontaktowych i wdrożenie poprawnie działającego ReplyTo (odpowiedz do)
    5. Zmiany w mechanizmach systemu billingowego

    Lista nie jest długa, ale zwiększona została sama częstotliwość aktualizacji względem tego co było w ostatnich miesiącach. Kolejne aktualizacje będą publikowane co 7-10 dni.

    Pozdrawiamy

    Czytaj więcej
  • Aktualizacja 1.3.4.1 oraz projekt nowego regulaminu

    WellCommerce

    Skomentuj

    Drodzy Klienci, opublikowana została aktualizacja 1.3.4 wprowadzająca poniższy zakres zmian i poprawek do oprogramowania: Globalne zmiany core aplikacji pod wprowadzenie nowych modułów Optymalizacja szybkości działania aplikacji Poprawienie mechanizmów cache Poprawki dla zgłoszeń błędów w Shopgate Poprawki dla zgłoszeń błędów w Allegro Poprawki dla zgłoszeń błędów w ElektronicznyNadawca Poprawienie błędów zapisu konfiguracji sklepu Poprawienie modułu Furgonetka […]

    Drodzy Klienci,

    opublikowana została aktualizacja 1.3.4 wprowadzająca poniższy zakres zmian i poprawek do oprogramowania:

    1. Globalne zmiany core aplikacji pod wprowadzenie nowych modułów
    2. Optymalizacja szybkości działania aplikacji
    3. Poprawienie mechanizmów cache
    4. Poprawki dla zgłoszeń błędów w Shopgate
    5. Poprawki dla zgłoszeń błędów w Allegro
    6. Poprawki dla zgłoszeń błędów w ElektronicznyNadawca
    7. Poprawienie błędów zapisu konfiguracji sklepu
    8. Poprawienie modułu Furgonetka (premiera 30.05)
    9. Wdrożenie nowej wersji Google Universal Analytics
    10. Kompletne wycofanie modułu integracji Action
    11. Poprawienie linkowania do odpowiednich sekcji formularzy z wizarda aplikacji
    12. Poprawka błędu dot. przypominania hasła gdy sklep widoczny tylko dla administratorów
    13. Poprawienie mechanizmu logowania do ElektronicznyNadawca i sprawdzania czy hasło jest aktualne
    14. Przebudowa mechanizmu dodawania produktów do schowka
    15. Przebudowa mechanizmu wykorzystywania kuponu rabatowego
    16. Poprawienie mechanizmu wylogowywania ze sklepu i panelu
    17. Poprawa mechanizmu wydruku zamówienia
    18. Automatyczny noindex dla regulaminu sklepu
    19. Poprawienie błędnej kwoty “Wysyłka od:” gdy produkt ma warianty
    20. Poprawienie rozwijania listy wyboru VAT w edycji kosztów wysyłki
    21. Poprawienie pustego parametru weight w plikach XML Ceneo
    22. Przywrócenie możliwości edycji wyglądu sklepu poprzez edytor szablonów
    23. Poprawienie adresów raportów dla PayPal
    24. Optymalizacja szybkości działania wyszukiwarki głównej i LiveSearch
    25. Poprawienie dodawania zdjęcia do produktu przy imporcie CSV
    26. Poprawienie kasowania produktów podobnych w panelu
    27. Poprawki w mechanizmach nawigacji warstwowej
    28. Poprawienie opcji wydruku karty produktu
    29. Poprawienie mechanizmu raportowania w PayByNet

    Bardzo duża ilość zmian dotyczy samego silnika (core) aplikacji co ma na celu uproszczenie wielu zmian programistycznych w przyszłych wersjach WellCommerce, a co za tym idzie przyśpieszenia procesu rozwoju oprogramowania.

    Dodatkową zmianą jaka dzisiaj się pojawiła jest przebudowany od podstaw mechanizm opłacania abonamentów poprzez panel sklepu. W chwili obecnej jest on o wiele prostszy i stabilniejszy, a jako dostawca płatności elektronicznych została wybrana firma Transferuj.pl (wcześniej obsługiwały nas Przelewy24). Wraz z nowym mechanizmem pojawią się w Państwa panelach również komunikaty przypominające o zbliżajacym się końcu abonamentu lub jego wygaśnięciu.

    Przygotowaliśmy również projekt nowego regulaminu usługi, który nieznacznie zmienia część punktów dotyczących reakcji na błędy oraz samej obsługi płatności abonamentowych. Zmiany w zakresie reakcji na błędy mają na celu przeniesienie większości poprawek ze zgłoszeń supportowych w częstsze globalne aktualizacje platformy. Zmianie ulegają czasy reakcji na zgłoszenia

    a. obejście błędów Krytycznych i Głównych przy czasie reakcji 12 zamiast 48 godzin
    b. naprawy błędów Krytycznych i Głównych przy czasie reakcji 24 zamiast 72 godzin

    Błędy normalne i usterki w większości będą obsługiwane częstszymi aktualizacjami globalnymi. Projekt nowego regulaminu jaki wejdzie w życie w ciągu 2 tygodni mogą Państwo przeczytać na stronie Regulamin usługi.

    W razie jakichkolwiek problemów czy pytań oczywiście zapraszamy do kontaktu z nami.

    Zespół WellCommerce

     

    Czytaj więcej