Warning: file_get_contents(http://graph.facebook.com/comments/?ids=http://wellcommerce.pl/blog/zmiany-wellcommerce/): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 400 Bad Request in /home/wellcom1/domains/wellcommerce.pl/public_html/wp-content/themes/wellcommerce/category.php on line 11

    Notice: Trying to get property of non-object in /home/wellcom1/domains/wellcommerce.pl/public_html/wp-content/themes/wellcommerce/category.php on line 14

    Notice: Trying to get property of non-object in /home/wellcom1/domains/wellcommerce.pl/public_html/wp-content/themes/wellcommerce/category.php on line 14

    Notice: Trying to get property of non-object in /home/wellcom1/domains/wellcommerce.pl/public_html/wp-content/themes/wellcommerce/category.php on line 14
  • Zmiany w WellCommerce

    WellCommerce

    Skomentuj

    Szanowni Klienci, mamy do przekazania kilka ważnych informacji dotyczących zarówno samej spółki WellCommerce jak i naszych planów dotyczących oferty oraz rozwoju platformy. W dniu 16 kwietnia formalnie zakończona została inwestycja Divante w WellCommerce. Obecny prezes p.Adam Piotrowski nabył 51% udziałów i stał się jej jedynym udziałowcem. Panowie Tomasz Karwatka i Piotr Karwatka nie piastują już […]

    Szanowni Klienci,

    mamy do przekazania kilka ważnych informacji dotyczących zarówno samej spółki WellCommerce jak i naszych planów dotyczących oferty oraz rozwoju platformy.

    W dniu 16 kwietnia formalnie zakończona została inwestycja Divante w WellCommerce. Obecny prezes p.Adam Piotrowski nabył 51% udziałów i stał się jej jedynym udziałowcem. Panowie Tomasz Karwatka i Piotr Karwatka nie piastują już funkcji w Radzie Nadzorczej, a p.Łukasz Konior nie jest już Dyrektorem Operacyjnym i członkiem Zarządu Spółki. Tym samym został zakończony proces naszego wyjścia z grupy Divante OEX i pełnego usamodzielnienia się spółki. Zmiany te w żadnym wypadku nie rzutują na obecną działalność operacyjną, stabilność finansową czy zawarte przez nas umowy.

    Ostatni rok był okazją do zebrania doświadczenia w wielu obszarach działalności platform SaaS. Mamy świadomość wielu problemów jakie napotykali nasi klienci. Wiele z nich wynikało na pewno ze złego zaplanowania naszych zasobów, zarówno ludzkich jak i infrastrukturalnych. Aktualnym celem spółki na najbliższe 3 miesiące jest przede wszystkim dostosowanie zasobów do skali i ilości obsługiwanych klientów, a co za tym idzie poprawa zadowolenia klientów ze współpracy z nami. Za koordynację i nadzór nad zmianami odpowiedzialny będzie Michał Gonciarz, który miał okazję współpracować z Państwem bezpośrednio w zakresie wsparcia, ale od pewnego czasu jest również bardzo mocno zaangażowany w działalność operacyjną i projekty dedykowane realizowane przez spółkę. Po zakończeniu procesów reorganizacji w firmie, Michał obejmie stanowisko nowego Dyrektora Operacyjnego.

    Poza zmianami wewnątrz-firmowymi, praktycznie niezauważalnymi dla klientów, zaplanowane zostały konkretne działania w zakresie rozwoju platformy i naszych usług. Poniższy harmonogram obejmuje tylko część z nich, ale na tyle istotną, że pragniemy się nimi z Państwem podzielić. O pozostałych planach będziemy informowali na bieżąco.

    9 maja

    Ostatnia aktualizacja platformy na dotychczasowych zasadach. Wprowadzone w niej zostaną głównie poprawki błędów oraz usprawnienia kilku kluczowych modułów dodatkowych min. Allegro oraz Shopgate.

    15 maja

    Udostępniony zostanie nowy, lepszy mechanizm rozliczeń sklepów. Jego wprowadzenie związane jest zarówno ze zmianami jakie planujemy w cenniku jak i stabilnością samego rozwiązania płatniczego. Nowy mechanizm jest również jednym z kluczowych elementów zarządzania nową infrastrukturą serwerową i przygotowaniem pod bardziej elastyczny mechanizm rozliczeń w sklepach. W okresie 2-3 miesięcy planowane zmiany pozwolą min. na:

    • wprowadzenie mechanizmów rozliczania za przydzielone zasoby serwerowe z możliwością elastycznego dostosowania ich pod wymagania konkretnego sklepu. Nie będą one już sztywno określane jak to miało wcześniej miejsce w pakietach lecz będą ustalane indywidualnie dla każdego klienta.
    • wprowadzenie nowych usług i supportu premium dla każdego ze sklepów. Dotychczas wiele opcji było dostępnych tylko w najwyższych pakietach, które nie były dopasowane do potrzeb wszystkich naszych klientów.

    O wszelkich zmianach w cenniku, pakietach będziemy na pewno informować z wyprzedzeniem. Zapraszamy również do bezpośredniego kontaktu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących posiadanego pakietu, możliwości jego zmiany czy przedłużenia na dotychczasowych warunkach.

    16 maja

    Nastąpi publikacja nowego regulaminu usługi. W życie wejdzie on po 14 dniach od publikacji, a zakres zmian będzie dotyczył w głównej mierze uproszczenia zapisów dotyczących obsługi błędów, czasów reakcji, postępowania reklamacyjnego, SLA które ulegnie zmianie (na plus) w niedługim czasie. Zmiany te nie są duże, ale potrzebne aby ujednolicić wiele elementów naszej oferty.

    20 maja

    Zakończenie migracji na dedykowany private cloud. Rozwiązanie technologiczne dostarcza firma Zenbox, ale jest ono dopasowane do wymagań naszej platformy. Głównymi celami migracji są:

    • zwiększenie stabilności i szybkości platformy. Z tego powodu zostało wybrane rozwiązanie chmury obliczeniowej która daje się skalować o wiele szybciej niż dotychczasowe rozwiązanie serwerowe,
    • elastyczny mechanizm rozliczania za zasoby,
    • Zenbox gwarantuje bardzo wysoki poziom supportu, w tym wypadku dotyczy to drugiej linii gdyż Państwo cały czas będą kontaktowali się bezpośrednio z naszym działem wsparcia,
    • zwiększenie bezpieczeństwa przez częstsze wykonywanie kopii zapasowych zarówno baz danych jak i samych plików. W sytuacjach awaryjnych odtworzenie kopii zapasowych nie będzie tak czasochłonne jak do tej pory.

    Migracja sklepów odbywa się cały czas, a w przypadku sklepów z dedykowanymi konfiguracjami np. DNS czy tych posiadających certyfikaty SSL w najbliższych dniach będą się z Państwem kontaktowali nasi pracownicy aby przekazać dokładne wytyczne i ustawienia jakie należy wprowadzić w swoich panelach hostingowych.

    22 maja nastąpi wyłączenie obecnych serwerów w OVH.

    30 maja

    W tym dniu nastąpi aktualizacja rozwojowa już w oparciu o nowy mechanizm, którego składowymi są wspomniany wyżej system rozliczeń i zarządzania infrastrukturą. Mechanizm ten ma na celu przyśpieszyć i ustabilizować nasz cykl wydawniczy. Ten natomiast opublikujemy w przeciągu około 2 tygodni od pierwszej aktualizacji za pomocą nowego mechanizmu i będzie obejmował planowane zmiany na najbliższe 3 miesiące.

    Przedostatni dzień maja to również dzień kiedy zacznie obowiązywać zaktualizowany regulamin usługi.

    16 czerwca

    Wraz ze zmianami dotyczącymi infrastruktury, rozliczeń nie zapominamy o najważniejszym czyli poprawie poziomu oferowanego supportu. Na połowę czerwca planowane jest uruchomienie nowego panelu wsparcia dla naszych klientów, który poprzez pełną integrację z naszymi pozostałymi systemami znacząco zminimalizuje czasy reakcji na zgłoszenia i będzie pozwalał realizować również usługi premium. Równocześnie planowane jest uruchomienie dla Państwa forum do wymiany sugestii z innymi klientami platformy, nami, ale również otrzymywania odpowiedzi na najczęściej pojawiające się kwestie, problemy. Naszym celem jest zbudowanie żywej społeczności przy jednoczesnym zwiększeniu satysfakcji z bezpośredniego kontaktu z nami.

    Wierzymy że zaproponowane i wprowadzane już zmiany będą odpowiadały Państwa oczekiwaniom. Najważniejsze z nich zamierzamy konsultować, dopracowywać z Państwa pomocą, korygować nasze plany tak aby dostosować je do aktualnych potrzeb.

    Gorąco zachęcamy do kontaktu z nami w przypadku pytań, wątpliwości czy sugestii dotyczących wprowadzanych zmian.

    Pozdrawiamy
    Zespół WellCommerce

    Czytaj więcej

  • Warning: file_get_contents(http://graph.facebook.com/comments/?ids=http://wellcommerce.pl/blog/niedozwolone-klauzule-2013-raport-trusted-shops/): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 400 Bad Request in /home/wellcom1/domains/wellcommerce.pl/public_html/wp-content/themes/wellcommerce/category.php on line 11

    Notice: Trying to get property of non-object in /home/wellcom1/domains/wellcommerce.pl/public_html/wp-content/themes/wellcommerce/category.php on line 14

    Notice: Trying to get property of non-object in /home/wellcom1/domains/wellcommerce.pl/public_html/wp-content/themes/wellcommerce/category.php on line 14

    Notice: Trying to get property of non-object in /home/wellcom1/domains/wellcommerce.pl/public_html/wp-content/themes/wellcommerce/category.php on line 14
  • Niedozwolone klauzule 2013 – raport Trusted Shops

    WellCommerce

    Skomentuj

    Rok 2013, podobnie jak 2012, był rekordowy pod względem niedozwolonych klauzul, które pojawiły się w regulaminach polskich sklepów internetowych. W ubiegłym roku w rejestrze UOKiK znalazło się aż 429 klauzul z zakresu handlu internetowego. Największą trudność sprawiła przedsiębiorcom właściwa implementacja prawa do odstąpienia od umowy. Eksperci Trusted Shops określili aspekty prawne, na które polscy przedsiębiorcy […]

    Rok 2013, podobnie jak 2012, był rekordowy pod względem niedozwolonych klauzul, które pojawiły się w regulaminach polskich sklepów internetowych. W ubiegłym roku w rejestrze UOKiK znalazło się aż 429 klauzul z zakresu handlu internetowego. Największą trudność sprawiła przedsiębiorcom właściwa implementacja prawa do odstąpienia od umowy.

    Eksperci Trusted Shops określili aspekty prawne, na które polscy przedsiębiorcy powinni zwrócić szczególną uwagę, aby uniknąć niedozwolonych klauzul w regulaminach swoich sklepów oraz, co za tym idzie, wysokich kar nakładanych przez UOKiK.

    Czytaj więcej

  • Warning: file_get_contents(http://graph.facebook.com/comments/?ids=http://wellcommerce.pl/blog/wellcommerce-akutalizacja-1-3-1/): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 400 Bad Request in /home/wellcom1/domains/wellcommerce.pl/public_html/wp-content/themes/wellcommerce/category.php on line 11

    Notice: Trying to get property of non-object in /home/wellcom1/domains/wellcommerce.pl/public_html/wp-content/themes/wellcommerce/category.php on line 14

    Notice: Trying to get property of non-object in /home/wellcom1/domains/wellcommerce.pl/public_html/wp-content/themes/wellcommerce/category.php on line 14

    Notice: Trying to get property of non-object in /home/wellcom1/domains/wellcommerce.pl/public_html/wp-content/themes/wellcommerce/category.php on line 14
  • WellCommerce – Akutalizacja 1.3.1

    WellCommerce

    Skomentuj

    07.01.2014 odbyła się aktualizacja platformy WellCommerce.

    Przedstawiamy pełną listę poprawek i nowych funkcjonalności na naszej platformie.

    Pamiętajcie jeżeli macie jakieś sugestie odnośnie  nowych funkcjonalności, to możecie zgłaszać je na naszego maila info@wellcommerce.pl

     

    WellCommerce

    Czytaj więcej

  • Warning: file_get_contents(http://graph.facebook.com/comments/?ids=http://wellcommerce.pl/blog/wellcommerce-aktualizacja-1-2-1/): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 400 Bad Request in /home/wellcom1/domains/wellcommerce.pl/public_html/wp-content/themes/wellcommerce/category.php on line 11

    Notice: Trying to get property of non-object in /home/wellcom1/domains/wellcommerce.pl/public_html/wp-content/themes/wellcommerce/category.php on line 14

    Notice: Trying to get property of non-object in /home/wellcom1/domains/wellcommerce.pl/public_html/wp-content/themes/wellcommerce/category.php on line 14

    Notice: Trying to get property of non-object in /home/wellcom1/domains/wellcommerce.pl/public_html/wp-content/themes/wellcommerce/category.php on line 14
  • WellCommerce – Aktualizacja 1.2.1

    WellCommerce

    Skomentuj

    30.09.2013 odbyła się aktualizacja platformy WellCommerce.

    Przedstawiamy pełną listę poprawek i nowych funkcjonalności na naszej platformie.

    Pamiętajcie jeżeli macie jakieś sugestie odnośnie  nowych funkcjonalności, to możecie zgłaszać je na naszego maila info@wellcommerce.pl

     

    WellCommerce

    Czytaj więcej