Jak dodać certyfikat SSL do sklepu?

W każdym przypadku, aby dodać certyfikat dla domeny musisz na początku:

  • podłączyć domenę do sklepu internetowego na WellCommerce.pl – czyli skierować ja na nasze DNSy. Zobacz jak to zrobić,
  • móc odebrać pocztę z adresu admin@twojadomena.pl. Jeśli korzystasz z WellCommerce dane do panelu pocztowego otrzymasz zaraz po opłaceniu pierwszej faktury za abonament sklepu. Jeśli korzystasz z innej usługi pocztowej musisz być w stanie odebrać pocztę z admin@twojadomena.pl ponieważ na ten adres zostanie przesłana wiadomość weryfikacyjna.

Kupiłem już certyfikat

Jeśli kupiłeś już certyfikat SSL musisz podesłać nam następujące dane:

  • klucz prywatny certyfikatu,
  • certyfikat SSL dla wybranej domeny,
  • łańcuch certyfikatów pośrednich.
Mimo iż brzmi to może skomplikowanie – wszystkie te dane otrzymałeś po zakupie certyfikatu i wystarczy, że je nam prześlesz na adres info@wellcommerce.pl wraz z podaniem nazwy twojego sklepu.

 

Chcę kupić certyfikat

Jeśli jeszcze nie masz swojego certyfikatu SSL skorzystaj z naszego marketu z dodatkami aby złożyć zamówienie na certyfikat.

Po złożeniu zamówienia skontaktujemy się z Tobą oraz dokonamy zakupu i prześlemy Tobie link do płatności elektronicznej za certyfikat. Po opłaceniu dokonamy weryfikacji certyfikatu SSL (w tym celu będziesz musiał sprawdzić pocztę z adresu admin@twojadomena.pl). Następnie przypniemy certyfikat do Twojego sklepu.

 

Po podłączeniu certyfikatu SSL do Twojego sklepu konieczne jest oznaczenie w Konfiguracja -> Globalna Konfiguracja opcji Włącz SSL. Po jej zaznaczeniu wszystkie newralgiczne punkty sklepu – takie jak koszyk i ścieżka zakupowa będą kierowane na bezpieczne połączenie https://.

Artykuł pokazuje oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego WellCommerce w odniesieniu do najlepszych praktyk eCommerce